måndag 3 augusti 2009

Till Anna

NU ÄR VI PÅ SKRIVARLÄGER!

Och vilken början! Vädret var ju kanske sådär, och maten var en aning bättre förra året. Men atmosfären, denna samling av folk som alla älskar samma sak, att skriva, är underbar. Katarina är jättetrevlig och vi har verkligen fått många bra tips på hur man ska fortsätta med sitt skrivande och att man inte ska ge upp även när det går trögt. Det här kommer verkligen bli en bra vecka :)
Nu sitter jag här med en av Katarinas böcker i handen och funderar på om jag ska läsa eller kolla på film. Hoppas ni har det lika bra som jag alla lägerdeltagare och Anna :)

Pär hälsar :)

1 kommentar:

  1. Härligt, Leanill! Det ska bli riktigt varmt senare i veckan har jag sett så ha tålamod! :)

    Jag vill se bilder!

    Hälsa tillbaka till Pär :)

    SvaraRadera