söndag 14 juni 2009

Hejsan, hejsan!!

Hej! Jag tänkte bara presentera mig lite.

Jag heter Julia och ska såklart gå på skrivarlägret. Jag är femton år och bor granne med Jenny Grimbeck (som också ska gå på lägret, fast hon står inte på listan) i Varberg. Mina största intressen måste jag säga är teater, dans och sång (det här blir bara mer och mer likt en kontaktannons). Jag brukar för det mesta spela teater hela sommrarna men inte i år. Mitt första helt lediga sommarlov på fyra år. Ja, fast, just det! Jag ska bara gå på fotoläger, skrivarläger och spela teater i en vecka!

Just det! Herre Gud! Vi har ju SOMMARLOV!! AAAHH!!


Hoppas fler skriver lite i bloggen.


Kolla gärna in min riktiga blogg: Wednesday.devote.se


Ha de!

Julia Stålhammar

1 kommentar:

  1. Hej Julia! Vad bra att du tog första steget! :) önskar att jag också hade sommarlov :/

    SvaraRadera