onsdag 24 juni 2009

heeej :D

Ciao! :D jag hoppas folket har en trevlig sommar

tänkte att dt behövdes änu fler från lägret som beråttade lite om vilka d e eller nått liknande så jag tar på mej jobbet att presentera mig själv xP i hope that´s ok;P

jag heter då Anna Thuvesen och är 15 år... jag ska vara med på 2009 år skrivkrampläger och ser verkligen fram emot det :D
jag är egentligen inte en person som skriver massor privat, utan mest uppsatser t skolan, men jag har en del idéer som inte riktigt kommit ner på papper... delvis beror nog det på min otroliga förmåga att sällan avsluta alla saker jag påbörjar xP
jag är helt beroende på humör väldigt pratglad och crazy eller tyst, tillbakadragen och ibland rentav uppkäftig xP jag hoppas ni får se mina bättre dagar ^^(a)
ifall jag inte utvecklas märkbart i mitt skrivande under lägret så hoppas jag iaf få ha riktigt roligt och träffa massor med trevliga människor som kan hålla kontakten efteråt :D
låter det rimligt??

jag hoppas ni står ut med att jag tog lite plats och jag tycker det är roligt om många fler gör det xP :D
ses och hörs kramar AnnaT

1 kommentar: