onsdag 1 juli 2009

Hej Hej!

Jag heter Amanda och är 16år.
Jag bor i Halmstad och Falkenberg eftersom mina föräldrar är skilda.
Jag älskar att skriva både berättelser och dikter.
Jag började skriva tidigt men det blev mer tack vare
min fantastiska svenska och engelska lärare.
Jag är däremot konstig på det sättet att jag bara kan skriva
"starka och hemska" berättelser, det går inte att skriva om t.ex kärlek.
Fråga mig inte varför men en diagnos hoppas jag på under lägret.
På fritiden håller jag annars även på med orientering och teater.

Jag ser i fram emot detta läger och hoppas träffa många roliga personer som jag kan lära något och lära mig något av. Ses i Augusti och ha en bra sommar tills dess! :)

1 kommentar:

  1. Hej Amanda! Låter inte alls konstigt tycker jag. Ha en bra sommar!

    SvaraRadera