onsdag 22 juli 2009

Frågan är...

Om det känns nödvändigt för mig att skriva ett inlägg...
Men iallafall... Här kommer det.

HEJ, du glade!
Det är då jag som är Astrid, i egen hög person som skriver detta. Kändes lite kul att två stycken som inte är jag (logiskt) skrivit om mig, innan jag själv gjort det...
Jag är 15 år, 16 i september för den som bryr sig ^^
Jag bor i Haverdal, därmed inte så längt ifrån Särdal, där min kära vän Ellen (se föregående inlägg) bor.
Till hösten så ska jag börja på Sturegymnasiet i Halmstad där jag valt inriktningen media :).
Fotografering och bildredigering är några av mina intressen.
Några andra är att förlora mig i musikens värld (just nu är det mestadels Nine Inch Nails, Kent och Anberlin som spelar datorn varm), rida/tillbringa tid i stallet och då att skriva. Annars skulle jag inte gått detta lägret (logiskt). Nej, men skrivandet är en viktig del av mitt liv, det fungerar liksom som ett emotionellt utlopp för mig att skriva ned lite tankar och annat kraffs på en bit avrivet papper eller i all hast felstavat i ett av datorns förprogramerade skrivprogram.
Detta är andra året som jag år på lägret Skrivkramp! Förra året var det Cannie Möller som var gästförfattare och jag är nyfiken på vad det är som Katarina von Bredow har att bjuda på för kunskaper! Förra året var det även som jag träffade en knasig typ som heter Linnéa, som tidigare i bloggen även hon nämnde mig *host*.

Japp men det var väl allt jag kom på förtillfället...
Nej juste!
Eftersom Linnéa la ut en bild på mig, (därmed behöver ju jag inte göra det, för ni har ju redan sett mig) så kan ju jag lägga ut en bild på henne (för henne har ni ju inte sett).





















Nej men jag ser fram emot lägret och hoppas på att det blir mycket skratt och nya intryck att ta in!

Kram på er.

3 kommentarer:

  1. YEEEEEEY : )Klart att det är nödvändigt att lägga upp ett inlägg :) Vi kan ju alltid sponsra varandra ^^

    SvaraRadera
  2. Haha hämnden är ljuv! :) Välkommen igen Astrid!

    SvaraRadera
  3. Haha Vi ses snart mohaha :D

    SvaraRadera