lördag 4 juli 2009

Vem är Karin?


Hej alla som ska till lägret i sommar. Intressant att läsa om er : ) Det är något speciellt med läger, man lär känna nya vänner, på ett annat sätt när man bor ihop med dem också. Visst ska det bli kul!? Vill presentera mig som en glad 17-årig tjej. Bor i Skåne, vid Sveriges sydligaste udde. Mitt utseende är lättast att visa med en bild, ska se om jag hittar någon. Det tog lite tid, bilden är nog sen jag var 16. Aja, jag är mig lik.


Precis som Anna T så tycker jag det är kul att träffa nya vänner, kul och härligt. Skriva är mitt största intresse. Brukar mest skriva i min dagbok och på msn. Nu tycker jag det vore kul att börja skriva något som även andra kan läsa och kommentera.


Jag gillar havet, att ta en promenad med en god vän där, det är härligt. Men är också lekfull, gillar tävlingar, spel och sporter. Kanske mina vattenballonger kommer väl till pass. Annars så tänker jag ofta på framtiden, och kommer på massor av saker jag vill göra. Är en riktig drömmare. Orienterar det gör jag också ibland, så kul Amanda att du också gör det!: P Jag jobbar på en kaffestuga nu, så min semester har jag tagit till att skriva... och träffa er såklart! : )


Det ska bli kul! Vi ses snart!


//Karin

1 kommentar:

  1. Hej Karin! Hihi vattenballonger låter kul! :) Missar dem själv - mig kommer ni bara att möta på bloggen och via mail/telefon och inte under lägerveckan.

    SvaraRadera