torsdag 23 juli 2009

Här är då jag! =D


Jaha,jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan la börja med mitt namn. Jag heter Mathilda och ska vara med på skrivkramp 2009. Jag har precis fyllt sjutton och ska börja mitt andra år på Sturegymnasiet som ligger i Halmstad där jag även bor. Jag går en samhällslinje med inrikting konstnärligt skapande som innebär, dans musik och teater.
(Hittade ingen annan bild på mig än denna, ser ganska konstig ut eftersom jag är utklädd, det är på en Halloweenfest och den är från 2007, men oroa er inte- jag ser likadan ut nu (förutom läppstiftet som är utsmetat runt mitt öga) Men jag hoppas ni förstår bilden ändå, det är ialla fall jag)

På fritiden spelar jag bordtennis och har gjort det i 6 år från och med hösten. Jag spelar också teater som nog är mitt allra största intresse. Teater har jag spelat och hållt på med sen jag var tio. Mer saker som jag gör på fritiden är väl att träffa kompisar, skriva, läsa men framförallt rita/teckna. Jag älskar också musik, att sjunga och dansa tycker jag är superskoj :) Vad hade våran värld vart utan vår
musik?


Om jag ska beskriva mig själv. är jag nog allmänt galen. :) jag är en väldigt glad person som pratar väldigt mycket, men jag är också väldigt blyg. Säger inte så mycket föränn någon annan har sagt något till mig först. Själv tycker jag inte om att jag är sån ;)

Jag skriver väldigt mycket och jag älskar att hitta på egna berättelser, tyvärr är jag inte så bra på att skriva ner de på fritiden utan det blir mäst uppsater i skolan.

Tja, vad kan man mer säga...

Jag är väldigt busig och lite "elak" med glimten i ögat och ett snett leende på läpparna. ;) Dessutom älskar jag att diskutera saker! Vad man tycker om vissa saker och vad man själv hade gjort i vissa situationer. Tycker om att höra olika åsikter. Sedan tycker jag även mycket om att spela sällskapsspel.


Detta läger tror jag kan bli skoj, trots att jag var skeptisk till det till en början. Roligt att träffa nytt folk och att skriva och sånt där.

Ses i Augusti vänner! =)


"Främlingar är vänner man aldrig har träffat"


1 kommentar:

  1. Hej Mathilda! Kul att se dig här! Välkommen till Skrivkramp!

    SvaraRadera