tisdag 21 juli 2009

Ush...

Vad jag känner mig blyg och fåning, men efter som alla andra (i princip) har persenterat sig så kände jag mig tvingad. :)

My names is Ellen, j'ai quinze (15) ans, som ni märker går jag i franska, men är inte alls bra på det och var tvungen att slå upp för att ta reda på vad 15 hetter och vilken form av är jag skulle använda, och jag ska vara med på skrivkramp precis som er andra... Annars hade jag ju inte skrivit detta mycket intressanta och inte minst internationella inlägg...
Det var min mycket kära vän Astrid, som Linnéa nämnde här innan, som är väldigt trevlig förutom de här galna infallen hon kan få, som övertygade mig att följa med..
Skriva är något jag alltid har gjort, sedan jag lärt mig, genom att läsa mååånga böcker när jag var yngre. Det är något av det viktigaste för mig, och ja, jag tar det ytterst seriöst och är därför lite nervös inför det här projektet... Jag tyckler alltid det är väldigt pinsamt att visa saker jag skrivit, för att inte tala om läsa upp dem för folk osv. Men jag älskar läger och ser fram emot härliga dagar!

Förutom orden tillbringar jag gärna tid i stallet, även om min tjockis ponny nu är såld och jag har ett skönt, ganska hästfritt sommar uppehåll. Annars har jag inte så mycket för mig för tillfället, Sommar, sol, en moppe som strejkar, glada vänner och härliga dagar på stranden är livet just nu. Varför jag nämnde moppen vet jag inte, jag är utomordentlig sur på den efter som han tillbringat mer än hälften av sin tid i min ägo på Verkstaden, där han inte ska vara, och nu får han åka dit IGEN...
Jaja, nu ska vi tänka possetivt.. Shiet vad jag babblar och måste verka grymt egocentrerard ^^

Den sköna mön på bilden är ingen annan än Jaget i egen hög person :)

2 kommentarer:

  1. Hej Ellen! Det är inte så att din moppe har inlett ett förhållande med nån annan moppe på verkstan och att det är DÄRFÖR den vill dit hela tiden? Bara en tanke... ;D
    Välkommen till lägret och bloggen!

    SvaraRadera
  2. Hej klegget, fint inlägg :D Nej mina infall är inte att leka med ^^

    SvaraRadera