söndag 12 juli 2009

Ja man borde väl kanske...

Ta och skriva lite om sig själv!
Jag heter Linnéa, är 17 och bor i Laholm och Hyltebruk. Jag var med på skrivarlägret även förra året och det gav verkligen mycket, både inspiration och nya vänner, så jag hoppas att detta året blir lika bra. Jag är väl inte så bra på att skriva om mig själv, bättre på att skriva små dikter och sånt eftersom man då kan skylla på att det inte handlar om sig själv osv (fastän det nog oftast gör det). Skriver för att det är ett bra sätt att få ut känslor och upplevelser på. Tycker även att den här bild-films-grejen kommer bli spännande. Ser fram emot lägret!
Men ah, nu känner jag att jag inte kan skriva mer här x)
Den här bilden föreställer Astrid som också kommer att vara med :D Hon är väldigt rolig, bara så ni vet :D
(Förlåt Astrid xD)

Vi ses i Augusti allihopa!

2 kommentarer:

  1. hihi hej igen Linnea! Välkommen åter eller vad det heter :)

    SvaraRadera
  2. HAhaahhaaa, ååh tacktacktack... Mh jo jag tkr om dig med -.-

    SvaraRadera